lördag 30 januari 2010

Kaffe, kaffe, Kiruna och grannar

Hittills idag har jag druckit två koppar kaffe och det var sååå gott!
Fattar inte att jag nöjt mig med lillbryggaren eller Nescafé under så lång tid.
Men nu ska det sörplas tills ögonen blir stora som kaffefat..

Igår såg jag ju På spåret. Mycket intressant och mycket som var lätt, för lätt. Det första inslaget var ju från Kiruna!
Sedan såg jag det nya humorprogrammet Solsidan på TV4, det som har fått sådan bra kritik.
Men..hmmm..antingen så är jag urtråkig..jag erkänner direkt..eller så var det inte särskilt kul. Halvkul, javisst, men jag skrattade inte högt en enda gång...

Jo just det, grannarna partade igår natt..igen..
Det är ju löningshelg så jag var verkligen inte förvånad. Däremot börjar jag lessna på detta musikspelande på hög nivå ända in på småtimmarna. Inatt la de visserligen av "redan" kl 03.15.
Därefter låg jag vaken och läste framtill ca 05.30 innan jag somnade om.

Hoppas ni har det bra i kylan, här är det ca -15 ute och jag är urless på både kylan och snön..usch..

Vi hörs när vi hörs
/TråkOchTrött-A

Inga kommentarer: