söndag 24 januari 2010

Hur gick det då igår?

Antar att ni kanske undrar hur gårdagen gick igår.
Joooooooo...
Så här på ett ungefär-
* Jag städade och spelade Lundell högt så att bashögtalaren hoppade omkring och min klocka ramlade ned på golvet. Dock så hann jag inte med allt som jag tänkte göra när det gäller det praktiska.
* Lotto..eh..jo..trots alla tummar som hölls och gudar som tillbads så blev det bara 3+1 och således ingen vinst.
* Robinsson såg jag..och jästringens vad jag tycker det är intressant, ett av favvoprogrammen helt klart.
* Grannarna, ungdomarna alltså, jo..de kom hem via bil vid 3-tiden i morse då jag vaknade med ett ryck.
Sedan så efter ca 5 minuter så var de ju tvungen att spela lite guitar hero eller wii eller något liknande.
Inte så hög volym men ändå.
Jag somnade om efter ett tag men vaknade vid 6-tiden och då höll de på fortfarande.
Nu har de antagligen sovit ut..annars kan jag spela lite AC/DC för dem så de inte missar lunchen.


//LugnBaraLugn-A

Inga kommentarer: