onsdag 10 juni 2009

Dagens (uppdaterad)

En liten dagens lista.
(uppdaterad lite för undvika missförstånd)
Idag utan bilder, tyvärr, men jag har inte tid att fotografera alt. ladda ned något så..

Dagens rätt: En tolva! Jajamensan, en 12:a, känns verkligen bra...mmm...en tolva sushi alltså, kan inte bli fel. Bara för mycket men så icke idag.
Dagens fel: Suck, frågvisa människor som försöker pumpa mig på information samt en person som talade om för mig att - det bordet har jag suttit och slagit in julklappar på och det har väl inte du plats med.
Dagens craving: Soffan, matbordet, stolarna jag hittade i möbelaffären! Vill HA! *dreggel*
Dagens uttryck: Tack Gode Gud här kommer skatteåterbäringen!
Dagens saknad: Mannenimittliv (what else)
Dagens plats: Heberg
Dagens outfit: Lee-jeans och vit jeansväst.
Dagens mage: Jo, tackar som frågar
Dagens väder: Som sagt var
Dagens trut: Det rackarns trutparet har inte bara kläckt en, inte två utan tre ungar och är ganska aggressiva. Hmm..inte kul.
Dagens räkning: Servicen på bilen. (önskar jag vore en struts)

Ha det bra
/A

4 kommentarer:

Anonym sa...

kul mä trutungar juh!!!ja skatteåterbäring e fint=)/majkelen

Ännelaij sa...

majkelen


Joo..fast de är inte så kul de stora trutarna när de stördyker mot en..
:(
Återbäring däremot är VERKLIGEN kul!
:)

kram
/A

Speja sa...

Hihihi, låter ganska bra det där förutom vissa undantag. Dagens outfit låter ju väldigt snyggt!

Ännelaij sa...

Speja


Ja, det var ganska bra.
Förutom ja..
Jo, outfit:en igår var det inget fel på.

Idag däremot..eh..
Tror jag undviker att skriva om det.

/A