tisdag 30 juni 2009

Dagen har inte börjat bra

Nummerpresentationen via Telia fungerar inte ännu.
Och eftersom jag har telefonen i lägenheten och inte sover där än så vet jag inte om någon ringt.
Men det är ett mindre problem.

Sedan fick jag mindre bra besked om somliga saker plus att en av arvingarna (bonusson) kommer ned på fredag eller lördag.
Det känns inte bra eftersom somliga saker är outredda.
Nåväl, det mesta av vikt (t.ex jag) kommer att vara utflyttade tills på torsdag.
Det känns som däremot som ett stort problem.

Just nu känns livet tungt.
Igår var också en obra dag, vilket jag inte bloggade om men..den var inget bra. Förutom Internet då.
Men jag vet att det kommer ändringar.

Det som är bra är att jag snart ska iväg och äta lunch med en väninna.
sushi, what else?!
På onsdag blir det miniparty det passar mig för stora partyn är inte min grej just nu.

Ha det bra så länge

/A

3 kommentarer:

strandskatan sa...

Hoppas att alla "orosmoln" och "problem" som dyker upp snart är över för din del.
Var rädd om dig och njut av en god lunch !

Markattan sa...

Jag önskar att allt ordnar sig till slut, utan en massa krångel och oro.

Markattan

Ännelaij sa...

Strandskatan
Lunchen var mycket god, orosmoln plus annat tråk kvarstår.

/A

Markattan
Hoppas jag med, men jag tvivlar.
Jag försöker tänka positivt men..finns anledning tro att..ja..det inte blir så kul.

/A