torsdag 15 maj 2008

Detta är helt otroligt!


Egentligen saknar jag ord, Mannenimittliv tycker nog bara det är ett under...
Alien sakna ord när hon är upprörd..

Men alltså..jag är nästan tårögd.
Nyss, medan jag spelade bluuues med Roffe Wikström gick grannen (80+) över till sin dotter, en av våra närmsta grannar.
Jag trodde han ville de skulle klaga på oss/mig för musiken.
Men vad händer?!?

Efter han samtalat med sin dotter, en av våra närmsta grannar, går han fram till mig.
Jag tänker (och suckar inombords):
-håjaja, han vill jag ska sänka volymen, han vill jag ska stänga av...tyyyyyyyyypiskt...
Men vad säger/frågar han:
-Vad heter han!?

Jag svarar:
- Jomen han heter ju Mannenimittliv.
Han, grannen (80+) säger:
-Men inte Mannenimittliv, utan han som sjunger ...han är ju så bra!
- Roffe Wikström, svarar jag.

Jag blev helt ställd..snacka om att få sina fördomar omvända.
Min +80-årige granne gillar blues lika mycket som mig!
Ses

Inga kommentarer: