onsdag 29 juni 2011

Sol, Segt, Säg bara Nej, Nej

Ute är det underbart soligt och varmt.
Jag bara njuuuuuter så här på min första semesterdag.
Strax ska jag åka in till Stada för att införskaffa några nödvändigheter såsom öglor till baksidan av tavlor.
Mmm..jag ska promenera massor också.
Först till en busshållplats far away från min ordinarie, sedan inne i Stada, därefter avhopp far away från min egen igen.
På tal om promenader!
Vet att ni riktigt brinner av nyfikenhet för att få veta hur det går (fniss..går..fniss, jag är ju sååå fyndig..) med detta!
Igår tog jag ca 14700 steg, bara sådär.
Snittet borde vara på ca 12 000.

Gällande Telia bredband med ip-telefoni så säger jag bara..suck..
Det är seeeeeeeeEEEeegt att surfa.
Mycket segt..har inte pratat i telefon idag så när det gäller den megabiten så vet jag inte om det blivit bättre.

Slutligen så är jag nu helsäker på att det blir ett starkt Nej i svärfar och Mannenimittliv´s ex-frågan.
That´s it for now.

Lite musik på det




Vi hörs när vi hörs

Inga kommentarer: