fredag 3 juni 2011

Det var som 17! Tusan alltså...

Igår promenerade jag över Sjuttontusen steg!Jajamänsan, över 17 000 steg, 17 071 för att vara exakt.
Oräknat stegen jag tar inomhus.
Om det kändes i kroppen igår kväll?
.....eh..jag önskade jag hade någon som masserade baksidorna av benen.

Idag blir det också minst tre promenader i det vackra vädret.
Dock är jag inte ute efter att slå rekordet.

Om jag lyckades med att sova minst till kl 07:00?
Nej, jag slog upp mina melerade 05:50..
Nåja, nu hinner jag njuta extra mycket av den soliga och varma dagen.

Lite musik på det








Vi hörs när vi..hörs?
//A

3 kommentarer:

XXX sa...

Well done! På jobbet har vi en stegtävling och där finns några som lyckas få ihop 22000-23000 steg varenda jävla dag. Jag undrar om dom inte jobbar utan bara går eller springer. Ja men VARJE dag?!?

Ännelaij sa...

Den låtsatshemska tvillingen
VA?!?!
22-23 000 steg VARJE dag?!?
..eh..det låter lite too much för att vara true.

Det måste vara så att de inte gör annat än att gå.
De sitter inte ned och arbetar vid datorn på jobbet plus att de prommar på lunchen, till och från jobbet samt MINST 1,5 timmar efter jobbet!

Eh..jag kan ju säga att jag efter mina 17000 steg var ganska så mör.

Vilka vältränade arbetskamrater du har!

*22-23 00 steg varje DAG ett rekord att slå..eller så inte*

XXX sa...

Eller så inte tror jag.