söndag 12 juni 2011

Affirmationer

Tänkte jag skulle visa er de fina smycken/acessoar som jag köpte i torsdags.
Först så baramåstejagha ett halsband med tre ringar i ett läderband.
Man kan bära ringarna ihop alla tre eller ett åt gången.
Det står budskap, affirmationer, på varje ring.
Jag valde dessa (grön påse):

  • allt är möjligt - endast du sätter gränserna
  • öppna hjärtat för under
  • det är ditt liv - följ dina drömmar <>
    Suddig bild men orka fota en gång till...

    Sedan köpte jag ett hänge också.
    Först tänkte jag ha det hängandes i byxornas skärpöglor (ja, jag har glömt vad de heter..), men sedan blev jag rädd för att den tappa den så nu har jag kopplat smycket på nyckelringen.
    I puppan finns där en lapp där man kan skriva en tanke, en affirmation, eller en önskan.
    På den tillhörande ringen (Många ringar är det..) står det:
    - drömmarna är våra vägvisare

Annars så är det fullt upp.
Händer mycket det gör det.
Samtidigt händer egentligen ingenting.
Igår promenerade jag återigen över 18 000 steg, jag förundras fortfarande över de som går över 20 000 varje dag.
Alltså det tar tid att gå så mycket..
Det är möjligt att jag kommer upp i 20 000 om jag mäter stegen inomhus..möjligt..
Intresseklubben noterar flitigt ser jag!

Jag köpte också årets, för mig, första jordgubbar.
5 liter för 100kr,
mmmmmmmm, gott!

Nu ska jag ut och....spänningen växer eller hur?
Promenera och reflektera!
Lite sommar på det
Jag behöver tvätta bilen..


Ha det gott så ser vi om vi hörs..typ..
//A

Inga kommentarer: