måndag 27 december 2010

Weather girl

Nu har julafton och de andra juldagarna passerat.
Det känns bra. Denna jul var också speciell men jag tänker inte gå in mer på detta ämne.
Utan nu ska jag prata om vädret istället.
*hur ska jag nu få en positiv ton i detta inlägg? Bara tomten vet*

Vädret det är ju..
Hmmm
Alltså..ja, klimatförändringarna..
Mot varmare tider?!?
MOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!
Skullevälintetrodet.

Snarare tror jag på 70/80-talets prat om en ny istid.
Och jag hatar det.
Istiden, vinterklimatet alltså.

Före jul så gick folk i min omgivning omkring och var helt lyriska.
. Åååååååh en vit jul!!!
- Åååååååh, men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh vad vackert det är ute!!!
- Wow,  mysigt det är att sitta inomhus och b a r a titta på det vackra utomhus!

Är det nya tongångar nu?
Mnja..kanske lite..
Bilar startar inte.
Men det är vackert med snö.
Elräkningen skjuter i höjden.
Men så vackert det är ute.
Vägarna är minst sagt både hala samt snödrivna.
Mmm, mysvinter, fint med tända ljus och en kopp thé i soffan.

Nåja, jag gläds över de som bara älskar vintern.
Grattis!

Lite musik på det


Ja!


Eeeh..


Och allvar på det


Ha det bra
//AnnelieSomOgillarKylaBådeMentalOchFysisk

2 kommentarer:

XXX sa...

Ska vi tolka det här som att du har fått nog av snö och kyla nu?

Ännelaij sa...

Den låtsatshemska tvillingen
Svar: Ja!