tisdag 28 december 2010

Bäst byta ämne

Nu har jag delgett er mina synpunkter om vädret.
*Inte-kul*är ordet för dagen.
Jag är nog den enda i hela Sverige som hade önskar mig blaskväder under både jul och nyår.
Nog om detta, bäst att byta ämne.
För det är faktiskt så att min älskade bil har startat trots kylan!
Finaste pärlan.

På tal om annat så omläser jag just nu Kay Pollaks bok - Att växa genom möten.
Den är så bra så den tål att läsas en gång till.
Möten med en annan människa lär oss alltid något.

Så är det!
Jag vet det.
Jag har lärt mig idag.

Ha det gott så hörs vi när vi hörs
//Annelie
Lite musik på det

3 kommentarer:

Cina sa...

Hej där!
Visst är det så att man lär sig något i varje möte med någon. Bara man ger sig tid att reflektera. Ofta har man så bråttom, bråttom att man kanske missar något. Men, så möter man någon som gör intryck, avtryck och så bara stannar allt för att sen finnas kvar. Det tycker jag är stort.

Skönt och bra att din bil startar. Jag är lyckligt lottad med ett garage. Det är bra om man bara får upp garageporten som fryser fast....

Varm kram till dig!

Cici sa...

Hoppas att du får ett riktigt bra år 2011!

Ännelaij sa...

Cina
Ja, det är stort!
STOR varm kram!

Cici
Tack.
Önskar dig detsamma!