måndag 13 december 2010

Jag är ganska tråkig..

..ja, det är jag.
Orka uppdatera bloggen.
Orka skriva långa inlägg.
Just det.
Tråkbloggare är vad jag är.
Jag erkänner på studs.

Men utöver att vara tråkig så är jag också glad!
Jag är glad över att det jag kämpat för under en lång tid nu äntligen löst sig!
Dessutom är jag glad över att jag fått mycket beröm över det arbete jag utfört.

Ja, jag är glad.
Idag finns inga "men", inga *jo men....*, inga *desomärbättre*
Idag är jag bara glad!

Tack för dagen idag
Kanske otippat för er som inte känner mig så älskar jag Pavarotti.
Jo jag vet att han är död..också.

Önskar er all lycka!
//Annelie

3 kommentarer:

strandskatan sa...

"Den som glad e´.. glädjer andra !"
Pavarotti .. "kul typ",kroppshydda med bra akustik, riktigt skaplig "pipa" , humoristisk och död.. ja,ja,ja... han sjunger ändå bra.

Ulle sa...

Att min vän är glad gör mig.. ja.. GLAD!

Ännelaij sa...

Strandskatan
Haha!
Ja, Pavarotti han är bara bäst.
Kram

Ulle
Kram