onsdag 8 december 2010

Det löser sig, det löser sig

Jag är en känslomänniska de lux.
Ikväll har jag suttit i ett telefonmöte ang "denviktigagrejen" ni vet.
Och, det gick bra i slutänden, även om vi fick bryta en gång p g a någon (gissa vem) inte kunde hejda tårar och känslor.
Ibland blir det bara för mycket.
Ibland är det så att all frustration bara svämmar över.
Ibland hatar jag att vara en känslomänniska.
M e n.
Jag är jag och i slutänden är det så att jag ..
Vann!

Nu är det bara pappersexercis men sen så kör vi.
With or without you.
OBS! Ingen korrelation till Mannenimitttliv


För övrigt är det så att ni bara måste besöka Den låtstashemska tvillingens blogg och tipsa om bra böcker och filmer samt peppa massor för hon är bäst ingen protest!
Lova det annars får ni en..janivetvadpåögat.

//Annelie

2 kommentarer:

Markattan sa...

Grattis vännen.
Att gråta är bra, då får inga sniglar fäste...
Inte för att de har anledning!

Markattan

Ännelaij sa...

Markattan
Tack!
Jo, gråt är bra.
Tårar läker.
Hehe..nope inga sniglar får fäste heller.

Kram