onsdag 17 november 2010

Om det var rörigt förut..

..så är inte ju inte direkt mindre rörigt nu.
Tyvärr kan jag inte berätta någonting alls om vad som händer.
Mer än att jag är så frustrerad och arg.
Samt ledsen...

Allt kommer troligen att lösa sig. Men det tär så mycket att t.o.m min rumpa blivit liiiite (det kan vara mycket men det får ni ändå inte se) hängig och rynkig.
Och då är livet svårt.
Om ni nu tänker berätta för mig att jag är stark och att jag kommer att klara detta. Då kommer jag slå ned er med min plastpåse från den lokala butiken på Wisteria lane.
..suck..

I morgon ska jag med några underbara personer på en after work.
Det blir inget alkohol för mig eftersom jag måste köra.

Musik på det

//A

3 kommentarer:

XXX sa...

Meh, va f-n, skulle det inte bli bättre? Fast det blir det väl snart antar jag.
Och jag ska inte säga varken det ena eller det andra om din enorma styrka.
Ha det så kul i morgon anyway.

strandskatan sa...

Inte ett ord om något annat än att du skall ha en väldans trevlig after work !
Jo... en sak till !
Bon Jovi - that´s my kind of music ! (men med mitt jädrans trådlösa bredband så kan jag ju !)inte lyssna ...fasen också "

Ännelaij sa...

Den låtsatshemska tvillingen
Ja, det blir bättre så småningom.
Det är bara det att det händer en massa grejer emellanåt men..eh..ja, jag vet inte vad jag ska säga men.
Hmm, ja det ska bli bra.

Tack!
Det var jättetrevligt!
:)
//A

Strandis
Tackar, det var jättetrevligt!
:)
Åh, vad synd du inte kunde lyssna på Bon Jovi, hmm..trådlöst bredband är INTE kul!

//A