söndag 28 november 2010

28:e november - första advent 2010

Under flera veckors tid så har jag tänkt att jag ska fotografera en mjölkpall där det finns punpor till försäljning. Det har inte blivit gjort eftersom jag inte haft kameran med.
Men idag så...


Pumpor i vintern

Närbild
 F.ö så har jag adventstädat och pyntat lite grann.
Julen ser jag inte fram emot i år heller. Den kommer att bli än mer speciell än tidigare.
Men det är som det är och det blir som det blir, precis såsom vädret.
Ett besök vid graven/gravarna har det också blivit.
Oavsett väder så fryser jag alltid på kyrkogården.
Idag var jag inte så ledsen som jag ibland blir.
Däremot är jag inte glad. Verkligen inte.
Jag gillar inte denna tid inför jul då "alla" är glada och har någon när och kär, mår bra och bara är såååååå lyckliga..
Hatar det!

Nåja, jag vann i alla fall 80 kr på Joker, samt 80 kr på Keno denna helg.
SNART så..

Hur det går med det som jag är så hemlighetsfull kring?
Jo, processen är igång. Den startade på ett mycket märkligt sätt.
Hmm..återigen önskar jag att jag kunde skriva ut vad det handlar om men tyvärr så vill jag inte det.
Lite musik på det


Fint

Ha en bra första advent!
//A

1 kommentar:

Narianne Johansson sa...

ännelaij! - du är inte ensam om att känna det så som du känner det - om nu det kan vara till tröst...