fredag 5 november 2010

KulEllerSåInte

Häromdagen så uppdaterades msn-klienten. Jo men det är väl jättebra..väl?
 EllerSåInte.
Alltså, nu kan man inte välja att bara spara Användarnamnet.
Neheeehedå, det går inte för sig.
Ska det sparas så ska det sparas ordentligt minsann. Både användarnamn och lösenord ska det vara.
Säkerhetstänk indeed.
EllerSåInte.

Nåja, häromkvällen hade jag min webkamera inkopplad när jag startade msn.
Plötsligt får jag en chock!
"Vad är det där för spöke?!?!
Det är ju JAG!?!?!"
Msn-klienten "frågar" mig om jag vill ta en bild för att använda som profilbild.
Klart jag inte ville det.
Säkerhetstänkmänniska som jag är.
Jag och Microsoft liksom.
Tighta.
Men det var försent.



Jag behöver nog gå till frisören igen..

Ha det bra så hörs vi när vi hörs
(Ses lär vi ju inte göra...)

//Alien


4 kommentarer:

XXX sa...

Haha, besök hos frissan verkar vara en god ide' men vad ska du göra åt ögonen???

Ännelaij sa...

Den låtsatshemska tvillingen
Solglasögon min vän.
Solglasögon är lösningen.
Plus lite mascara påp det.
Ögonfransarna alltså inte glasögonen.

Anonym sa...

punx rules ok/mojkol!!

Anonym sa...

punx rules ok/mojkol!!