tisdag 31 augusti 2010

Glädje

Det är en del personer som jag möter via mitt arbete som är så ..så..obeskrivbara..ja fantastiska.
De ger mig så mycket.
Och somliga ger mig extra mycket styrka.

Idag fick jag en stor och mycket varm kram av en person som ansåg jag var den bästa *min yrkesroll* han haft.
Jag blev så glad..såååå glad.
Och stolt..dock bara lite stolt för jag är ju bara jag. Därför vill jag ju inte skrävla allt för mycket. Men orden och kramen värmde mer än två gånger..
Jag är glad över att vara uppskattad och över att kunna ge något i andra människors liv.

Lite musik på det eller hur!?!


På fredag så kommer ena dottern med kompis ned. Och på lördag kommer en till överdagenvistandeskompis ned på besök.
Jag längtar.

Lite mer passande musik på det eller vad tycker ni?


Ha det bra så hörs vi när vi hörs
//A-NejDetÄRInteSommarMenStruntIDetJagKörPåSommarTemaÄndå

1 kommentar:

Ida sa...

ÅH vad kuuuuuul!
Du är bäst :D