söndag 22 augusti 2010

Inte vet jag men..

Häromdagen läste jag att barn som tagit svininfluensavaccinet har drabbats av sömnsjukan.
Jag är inte barn även om jag ibland kan anses som barnslig.
Men jisses vad jag kan sova.
Idag t. ex har jag powernappat två gånger och en tredje vore faktiskt inte helt fel.

Nåja, denna helg har varit bra förutom några störande inslag..
De gör mig ledsen.
Plus en sak som jag fick reda på i fredags och som jag måste ta ett beslut om.
Det känns tufft och jag kan inte berätta det för någon. Inte ens för någon av av mina närmsta vänner.
I n t e en endaste en.
Inte ens någon släkting.
Inte än.
Det går bara inte. Jag måste prata med lite experter först men sedan kör jag nog på tror jag.
Det handlar inte om vare sig min hälsa, ekonomi eller arbete ifall ni nu undrar.
Kanske inte så konstigt att jag känner mig trött.

Kryptiskt inlägg..ja jag vet.
Men nu har jag iaf skrivit av mig.
Om det inte vore för denna "lilla" detalj så är allt bra.
Igår partade jag och Ulle lite grann.
..hehe..
Kanske inte så konstigt att jag känner mig trött.

I morgon är en annan dag.
Telefonsamtal som ska ringas, papper som ska skrivas.
Men det måste göras.
Det kommer att bli bra.
Det bara måste blir bra.

Musik på det.


Hugger i sten


Timglas

//Funder-A

4 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

samma musiksmak som jag! - har först häromdan upptäckt denne man - har först häromdan fört över honom till min blogg - hans musik finns både på min och din blogg - liksom tidigare 'tusen bitar' fanns - och finns - både på din och min blogg...

Ulle sa...

Jag måtte haft skoj... minns INGENTING!

Cici sa...

Då får jag hoppas att det har löst sig till det bästa, vad än det nu var.

Ännelaij sa...

Marianne Johansson
Det var roligt att läsa att du har samma musiksmak som mig och gillar Lasse W.
:)

Det är bra att han finns även hos dig.

Ulle
hahaha!
Är jag förvånad?
;)

Cici
Det hoppas jag att det gör.
Men än är det inte löst vare sig åt mitt eller något annat håll.