lördag 7 augusti 2010

Och solen bara ...skiner

Det är en del personer som undrar/har undrat om jag inte ska flytta efter att Mannenimittliv avled.
Jag har gång efter annan förklarat att det ska jag inte.
Varför skulle jag flytta?
Jag har rotat mig här nere, jag har ett socialt nätverk.
Jag trivs, det är huvudsaken för mig.
T h a t s   i t!

Nog om detta.

Idag har jag varit ute och prommat samt fotat.
Denna gång blev det en del bra bilder.
Först gick jag längs en strand.,,,

Bad kan komma plötsligt


Jag tycker att det är helt underbart att så många i vårt lilla samhälle cyklar eller går ned för att ta sig ett kvällsdopp.

Jag tycker att rostiga beslag i hamnar är vackra..vadå nörd jag?
Sedan så såg jag en massa folk som fiskade vid den andra piren.
Bl.a denna bild tog jag


Så..nu lite musik på det.
Bra låt, bra program.
Artisterna..hmm...men bra framförande, lite humor det gillas av mig

2 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

min synpunkt: den versionen jag har på min blogg är bättre!

Ännelaij sa...

Marianne Johansson
Förvisso sant.
Men den versionen har man..jag..hört så många gånger eftersom det är originalet.
Nu gillar jag Allsån på Skansen och jag tyckte att det var lite roligt att se Thorsten Flinck tillsammans med Christer Sjögren ta sig ton där.

Omaka par..
:)

Ha det gott!