söndag 8 augusti 2010

Det regnar!

Ja, det regnar faktiskt.
Det är inte så många regndagar vi har haft under denna sommar.
Vädermässigt så har sommaren varit helt underbar.
Men som skrivet var så regnar det idag.
Så min fotosession blev hemmavid.
Jag är halvnöjd..

Porslinsblomma, motljus taget med macroobjektivet

Porslinsblomma återigen i motljus med macroobjektiv.

Ha det bra!
Vi hörs när vi hörs.
Lite musik på det va?

//A
Ps. DenLåtsatsHemskaTvillingen-Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa det ÄR Le Marc!!!

4 kommentarer:

Ida sa...

Underbart med härlig sommar. Vi har haft så jäkla kass sommar så jag vill utomlands, helst igår.. Fina bilder :)

XXX sa...

Ja inte inbillade jag mig att det skulle vara någon annan än LeMarc heller.
Jättefina bilder på porslinsblomman som är MIN favoritblomma!

Ännelaij sa...

Ida
Ja, det är härligt.
Tack.
:)
Men snart kommer du förhoppningsvis ned hit igen.
Men..då är det nog inte direkt sommar..men man vet ju inte.
:)

Den låtsatshemska tvillingen
Le Marc rules!
Fast en del andra rulear också.
:)

Mmm..porslinsblommor är vackra.
Finns så många olika sorter, denna är en med bruna blommor..inte rosa.
Roligt att du gillade bilderna.

XXX sa...

Vet du väl att jag gör.