tisdag 7 september 2010

Lille Skutt kanske är ett passande nickname?

Dagen idag har varit känslosam men ändå bra.
Psykodottern..eh..menar Ida samt hennes väninna E åkte hem idag.
En del är ju en cool morsa som bara käckt vinkar - Hejdå - vid tågstationen utan att fälla en endaste tår.
..EllerSåInte..
EllerSåInte var det för min del.
Jag hatar att ta Farväl..på alla sätt och vis.

Och fler Farväl blev det under dagen.
Det senare var både glatt och sorgset.
En mycket go människa som jag träffat genom mitt arbete har nu fått ordnat för sig.
Så nu "lämnar" han mig i förväg.
Jag är sååå glad för hans skull!
Kramar och så blev det också där.

Sedan kom jag hem.
Och på köksbordet fann jag detta.

Givetvis gjorde jag denna bild extra stor!
Lite musik på det?
//Annelie

5 kommentarer:

XXX sa...

Sånna där ungar värmer hjärtat du.

strandskatan sa...

Jag håller med dig ! Farväl är inget vidare ... hellre en kram och vi ses snart .. och att man verkligen gör det ... ses snart alltså ... och det gör man ju oftast när det gäller barnen i alla fall .... de där underbara ljuvliga ungarna som vet vad en mamma behöver ... lite godis och kärlek på papperslapp!

Cina sa...

ÅH, så mysigt att komma hem och hitta överraskning så där!
Är ingen cool morsa heller när man ska säga "hejdå". Även fast man är glad för deras skull blir jag ledsen. Inuti.
Kram!

Ida sa...

Hatar också farväl, undrar vem jag fått det ifrån då? ;)
Bra att du blev glad för min överraskning iaf :)

Ännelaij sa...

Den låtsatshemska tvillingen
Ja, det är underbart med sådana här ungar.
Underbart.

strandskatan
Farväl suger verkligen.
Jag hoppas verkligen på ett snart återseende.
Kanske till jul eller något.
En papperslapp gjorde så mycket.
Hela min vecka faktiskt.

Cina
Det var helt fantastiskt.
Och glad blev jag..glad gånger 10 000.
Cool är jag sällan.
..suck..
Kram

Ida
Ja, undra vem du fått det ifrån.
;)
Kram