fredag 21 augusti 2009

Det blir inte paj idag

Alltså ingen träff med paj och pannacotta.
Varför?
Ja, vi sköt upp det till början av nästa vecka av anledningar jag inte vill skriva om här.
Men pannacotta och paj det blir det nästa vecka.

Vad har för övrigt hänt här?
Tja..jag har klippt mig och gjort lite slingor.
Ja, jag blev nöjd, verkligen nöjd.
Kul hade vi under tiden som hon frillade till mig.
Och jag fick med mig lite extra produkter när jag låtsadesgormade om att det var sååååå dyrt.

Min frisörvän gjorde min dag.

Jag har mer saker att berätta men jag tror att jag sparar på dem ett tag.
Ha det bra
/Friss-A

5 kommentarer:

Markattan sa...

Kul att du blev nöjd med frillan. Det är för trist när man kommer därifrån och känner sig som en golvmopp eller något.
Den som väntar på något gott väntar nästan alltid för länge, men till början av nästa vecka är väl ok. Då kan du gå och tänka på allt gott du ska äta och jag kan intyga att Dht dessert är jävligt god.

Markattan

engelsson sa...

Va mysigt att blivit så ompysslad..med klippning o slingor o braohahårprodukter..*L*

Den hemska tvillingen sa...

Hoppas att helgen blir lika nice som dagen.

Ännelaij sa...

Markattan
Näe golvmoppar är inte så tjusiga direkt.
Kanske inte jag heller men nu ser håret fräscht och fint ut.
Hon gjorde slingor i tre olika färger. Me like

Ja, jag ser VERKLIGEN framemot deserten.
Kan tänka mig att den är superdupergod.
Likaså pajen...

/A

engelsson
Det är underbart att bli ompysslad och stylead. Det som är bra med dessa hårprodukter är att de räcker länge. Sedan luktar de gott också.

/A

Den inte hemska tvillingen
Ja, det hoppas jag med.
Ser gganska lovande ut. Jag hoppas på att det blir svampplockning på söndag.
Ha det bra
/A

engelsson sa...

Godmorgon på dig..engelsson önskar dig en vilsam lördag kram