tisdag 4 augusti 2009

2011 is the year


Idag pratade jag med en person ang. utställning av tavlor på ett "känt" ställe i la Stada. Jag trodde inte att det skulle vara några problem få tid senare i höst eller i vinter.
Trodde jag ja..men...men MEN!
Resten av 2009 samt hela 2010 är fullbokade.
Men det fanns några veckor under 2011 som var lediga.
2011!..jisses...gu va streeeeeeeeeeessad jag bliiiiiiiiiiiiiiiiiir!
Hur ska jag hinna?!

Jahaja..nåja..jag ska iaf åka förbi senare i veckan med några tavlor typ på myrägg, ett hustak eller en ko som glor och boka en tid.
F.ö så har natten varit likadan som föregående nätter.
Somnar sent, vaknar tidigt.
Avföringen är som tidigare veckor, ingen ändring.
(jasså DET ville ni inte veta)
Matintaget är..intressant..om man så säger.
Inga fler kommentarer kring detta.

Jahaja, vad har jag mer att förtälja då?
Inget särskilt mer än att några under inte har skett (mer än att sopcontainern inte var full igår) och jag är frustrerad över saker och ting. Tyvärr hjälper det inte att tänka negativt så jag försöker hålla humöret uppe.
Hoppas ni har en bra dag.

/A

3 kommentarer:

Anonym sa...

jaaaaaaaaaaa,coooooooooolt 2011,*bokarin*
nä nu får du allt skynda dig;)
sköt om dig/måjkol

Den hemska tvillingen sa...

Oj så spännande, trots den långa väntan. Syftar då på utställning och inte på in-eller utgifter å magens vägar.

Ännelaij sa...

måjkol
Jag ska skynda mig.
Jästrans vad brått det blev nu.
Take care
/A

Den inte hemska tvillingen
Ja, jo..visst är det spännande men vänta närmare två år!?!
Gaaaaaaaaaah!
Då hinner mina tavlor ruttna.

Fast det ger ju fin patina iofs.
/A