tisdag 5 juli 2011

Så blev man blond igen

Som skrivet var så klippte jag mig idag.
Och eftersom jag litar 100% på min frisörska så fick hon göra som hon ville.
Från början var det tänkt..iaf så trodde jag..att färga håret i en fin brun färg men hon sa nu att det vore snyggt med slingor..ljusa slingor.
Så jag Okejade såklart och sedan klippte hon och slingade preciiiiiiiiis som hon ville!
Och som jag velat detta!
Utan att riktigt vetat att det var just så jag ville ha håret.

Jag är så nöjd, så nöjd.
Och nu är jag blond igen.
Kanske på många sätt och vis, vad vet jag..men nöjd är jag.
Kunden jämte mig hon undrade b.t.w varför hon inte passar i dessa nyanser och det var  ju såååå fint.

Ha det gott och glöm inte att ni kan göra ganska så stora kok för att sedan frysa in små portioner!



//Nöjd-A

4 kommentarer:

XXX sa...

Det är så roligt när man själv är nöjd och andra ger beröm!

Meeen, den där filmen du skrivit om förr och nu igen, var sjutton hittar man (läs jag) den? VILL HA!!!

Ännelaij sa...

Den låtsatshemska twajnsen
Eh..den hittar man i en videobutik.
Eller så hittar man den på ställen som säljer såna däringa DVD-filmer.
..typ..

Klart du vill HA!!!
Den är bara bäst..filmen alltså..

Carina sa...

Du får lägga ut kort på slingorna åtminstone om du nu inte vill ha med hela ansiktet elelr så maila mig ett kort. Jag gjorde samma förra året och blev helt plötsligt med slingor och blev faktiskt ganska nöjd men nu är det bara naturliga solblekta slingor :)

Ännelaij sa...

Carina
Ja, det kanske jag ska!
Med blurrat ansikte eller nå´t.
Eller så mailar jag dig.

Ska bara orka ta fram kameran och försöka få några bra bilder.:)

Solblekta slingor är jättefint...det är mina med..
ha det gott!
Kram