onsdag 6 juli 2011

Nu har jag fått nog!

Ja, jag är numer blond men jag är inte dum.
Jag har fått nog av Telia.
Nej, jag har ju inte fått svar heller från Telia trots att de ville jag skulle svara på deras frågor.
Sorry, nu struntar jag i Telia smart.
Så fort som det är möjligt så byter jag telefonbolag, alt. säger upp det fasta telefonin.
Den funkar ju inte så...varför betala för något som inte existerar?
Till vilket nytt bolag det i så fall blir vet jag efter att ha pratat med min frisörska igår som också haft strul med Telia men sedan hon bytte så funkar det för henne!
Hon har dessutom hört av andra boende i vårt samhälle att det strular med just..Telia.

Nu är jag urarg efter att ha försökt ringa svärfar/farfar sju (7) gånger hittills idag.
har det funkat?
Mohahahahahaha!
Och hör ni ni från Provoice, jag har sett att ni har ringt.
Vad ni än vill så har ju även ni märkt att jag inte kan svara.
Det tutar upptaget.
Synd..eller hur?
Ni kanske ville fråga vad jag tycker om Telia.
Sorry, ni får göra som farfar, ringa på mobilen.
Fast just det ja, det får ni ju inte..
hehehehehehe

Lite passande fi(n)nmusik på det


//Arg-A

2 kommentarer:

Lisa Arvidsson sa...

Hej!
Vad bra att du bloggade om störningarna igen! Utan det hade jag inte upptäckt att du inte har fått något svar än av min kollega... Fredrik som svarade sist hann visst inte få in ditt svar innan han gick på semester nämligen, jag ber om ursäkt för det!
Nu har jag i alla fall tagit mig en titt på ditt abonnemang och ser att allt inte verkar stå rätt till i nätet. Så detta har jag anmält till våra tekniker nu för att vi ska få till en åtgärd.
Jag läste några av dina tidigare blogginlägg också och det är ju bara att konstatera att din telefoni absolut ska fungera bättre än så...
Jag skickar dig ett mail också strax så kan du återkomma till oss den vägen om du vill.

/Lisa Arvidsson
Telia kundservice

Ännelaij sa...

Lisa Arvidsson
Nej, något är helt klar galet..
Har förstått att han har semester, inget konstigt alls med det.
Trodde bara att ni hade ersättare.

Nu har jag läst och svarat på ditt mail.
TACK!

Hoppas det löser sig.

Med vänlig hälsning
//Annelie