lördag 16 juli 2011

Ett halvstökigt 1550:de inlägg

I måndags började jag arbeta efter 12 dagars ledighet.Det gick bara bra. Jag hade mentalt förberett mig på vad komma skall.
Starten blev liiiiite tuff men allt redde ut sig.
Pokerface och lite attityd kan ändra andras attityder.

Vädret då?
Solen har , nästan, lyst med sin frånvaro.
Känns bra jag fick och kunde njuta av värmen och solen när jag var ledig.
På kvällarna när jag kommit hem däremot så har solen tittat fram men särdeles varmt har det inte varit.
Visst är det lättare att arbeta när det inte är jättevarmt men å andra sidan det är ju sommar!
Och idag ser det ut att bli en vädermässigt fin dag.

Vad har mer hänt då?
Tja, vi har en festival i samhället,
Jag tycker det är kul men samtidigt inte så värst roligt.
I tisdags kväll och natten mot onsdag då festivalen började, så förfestade grannarna..rejält...tillsammans med ett gäng som parkerat sin husbil vid infarten till vår gemensamma parkering..
Coolt..typ...
Musik spelades framtill kl, 03:00..lite trött var jag allt när jag steg upp.
Hmm..nåja..

Iallafall så igår när jag skulle parkera så hade ..grannarna.. ställt upp ett stort, fint, partytält på parkering utanför sin carport.
Eeeeh, det var ett 30-tal människor utanför tältet som hade det trevligt.
"Tyvärr" var de tvungna att flytta på sig när jag skulle parkera.
Usch och fy vilken jobbig granne jag är!
Att de sedan tagit en av (en av två) soptunnorna för att kasta kräftskal i, det är ju jättebra!
Coolt..typ..
Väl?
Iallafall om man tänker på hur det skulle se ut ifall folk kastade papperstallrikar och kräftskal på marken.

Och stegen då?
Tja, de varierar mellan 12 000 och 16 000/dag.
Och snart är det dags igen.

Lite musik på det

Hörs..någon gång..kanske..
//A (som har semester igen om två veckor)

Inga kommentarer: