söndag 31 juli 2011

Fungerar inte att svara på kommentarer så..

Svar på Idas kommentar ang. Jomen..kanske-inlägget:
Givetvis har jag er.
Jag bara skrev ett par korta rader rakt ut ur mitt hjärta.
Min blogg.
Vet att jag inte är ensam, vet jag får kärlek från er.
Det är jag så tacksam över.

Svar igen på Idas  kommentar på Jahaja den kameran den kameran inlägget:
Åååååååh, det var så mysigt att gå på den konserten med dig!
:)
Fina minnen.
Mmm, låten är så bra.

Okej, nu återgår vi till det vanliga bloggandet då.
Ett kort inlägg blir det.
Min helg har varit bra.
Fint väder, varmt, sol, lite tropikluft.
Jag har kollat på stadsloppet, solat lite, pratat med folk, städat..eh...*intresseklubben noterar*

På onsdag tar jag lite semester.
På torsdag får jag besök.
Sedan vet jag inte vad som händer.

Besök på Tall ship races kanske?
Och givetvis en vända till Ullared.
Inget annat är inbokat.
Skönt.

Ha det gott.

Inga kommentarer: