torsdag 8 juli 2010

To say or no´t



















Och snygga blev vi...

Igår var det avslutning på utställningen, vi åt och vi drack och vi åt och vi..ja..
....drack lite mer..
Det både syns och känns idag.
Mycket hann vi avhandla innan jag promenerade hem.
Bl. a fick jag veta "allt" om Provence, antikviteter, fina viner, segling utomlands, båtliv,  golf, spanska sommarhus, egna vinrankor på fina vingårdar.
..etc.
Intressant, väldigt intressant, jag lyssnar ju med bägge öron när jag märker att människor vill prata om sin goda ekonomi.
Det engagerar mig väldeliga.
Schoo...

Min bordskavaljer som var väldigt trevlig och inte intresserad av att blotta sin ekonomi trots att jag förstått att den var god, gjorde min kväll med samtal om livet och annat.
Kavaljeren bjöd också på mycket gott vin från en gård i Spanien.
En annan person drog mig åt sidan och vi drack vin som någon lämnat kvar ur kaffemuggar av plast.
Mycket vin blev det.
Glad var jag och gladare blev jag.
Senare så somnade jag i min klänning utan att ha borstat tänderna eller tvättat bort mitt smink.
Om jag var berusad?
VA?!?  
Hörbarhet=0

Hörs när vi hörs
//Trött-Glad-A

Ps1 Schoo är norrländskt Jo.
Ps2
Jag somnade hemma i min egen säng.
Ensam.
Ifall nu någon dotter råkas undra.
hehehehehe
Ps 3.
Dottern undrade om jag varit på ravefest..hehe

3 kommentarer:

Ida sa...

Nu fick jag ju tydligt svar på min fråga! Du VAR ju verkligen på rave. Coolt. Cool morscha jag har! Men herreminje, somna med kläder och smink på? Det gör ju inte ens jag :P

strandskatan sa...

Det låter som om det var en perfekt avslutning på en perfekt utställning... ! Då gör det inte ett enda dugg att man somnar med klänningen på och oborstade tänder .
Heja dig Ännelaij !!

Ännelaij sa...

Ida
hehe..coolt it was.
Ja, jag vet.
Det var inte bra att somna med smink på.
:(
racksingen.

Strandskatan
Jaaaaaaaaa, det var perfekt!
TACK!
:)
Nu är jag både borstad och klar.
kram