söndag 25 juli 2010

Sammanfattning av juli hittills


Ja, det var ju ett tag sedan sist.
Jag skrev alltså.
Om det hänt något i juli som jag ska sammanfatta?
Mnjae..inget särskilt.

Bara typ detta:
- Jag har haft besök av min mor.
- Jo, jag har hunnit med två utställningar, jappselimensingen.
- Min sömn kan ingen klaga på, i alla fall inte jag. För jag har sovit, sedan har jag blivit lite trött och sovit lite till för att slutligen toppa hela sömnmaraton med 6 timmars nattsömn.
- Promenerat har jag, minst 5 km varje dag.
N ä s t a n varje dag är kanske bäst att tillägga.
- Fotograferat har jag också. Inget som varit särskilt unikt men..tja..skapligt.
- Nya värdefulla kontakter har knutits..
- Bilen har strulat och jag har insett att jag får  både en svag och darrig röst när jag det gäller bilstrul.
Snyft..
- Humöret har varit både på topp och mindre toppigt ommansåsäger.
- Sommar i P1:s bästa program hittills är Johan Rabaeus, Amanda Jensen, Jill Johnsson, Christine Meltzer och f r a m f ö r a l l t Tina Jansson.
Sämst..hittills...enligt mig var Percy Barnevik, jag lyssnade inte på hela programmet så..jag kanske, kanske missade något som var oerhört bra.

Vi hörs när vi hörs.
Lite musik på det?

//A

Inga kommentarer: