onsdag 29 april 2009

Kicks eller Kickis



Bild från Kicks.se

Idag körde jag in farfar/svärfar in till Falkenberg då han hade några ärenden. Även mormor följde med..kan man kanske kalla det för att jag körde panschisar?

Det gick jättebra, det tog en stund såklart då farfar behöver använda rullator men det gjorde inte mig något att få vänta ett tag. Nåväl när vi var hemma såg jag en påse från Kicks. Jag trodde att det var mormor som handlat nå´t läppstift eller så.

Men näe så var inte fallet.

Farfar berättade att han varit in hos "Kickis" bland en massa damer som köpte kosmetika för att köpa sig en nagelsax och några andra saker. De var dyrare än apoteket, det lade han märke till minsann! Tror hursom att han uppskattade alla "damer" även om han (troligen) var ensam om att vara man och ha rullator. Nästa gång ska jag skicka med honom mitt bonuskort utifall att han blir stamkund.

/A

Inga kommentarer: