tisdag 7 april 2009

Förstår om..

..ni tycker mina inlägg blivit ÄN mer röriga än förut.
Det beror dels på att jag skriver före jag tänker..eller var det tvärtom?..
Och dels för att livet inte är lätt just nu utan just rörigt.
Samt för att jag inte vill bara skriva om tråkigheter hela tiden när det också finns så mycket trevligt, bra och vackert i omgivningen också.
T. ex, kärlek

Jag vill inte blottlägga mig (och mitt liv) för mycket via en blogg..
Även om jag vill skriva av mig allt.
En dag så ..om jag orkar.. så kanske jag skriver en resumé.

Ha det bra
/A

3 kommentarer:

*jeanette* sa...

ja, det gäller att kunna se det stora i det lilla... trevlighet och kärlek är ita att förringa.

Ha en skön påskhelg!!

Speja sa...

Oj, vad mycket fint det var att se och läsa här - jag har ju inte hälsat på, på några dagar. Tycker inte det är rörigt utan snarare gott och blandat;) Ha det finfint!
Kram

Ännelaij sa...

*jeanette*
Precis, gäller att se det stora i det hela..plus att ta vara på de fina stunderna..visserligen svårt men ändå nödvändigt.
Take care
/A

Speja
TACK!
Det var snällt sagt..eh..skrivet..
Kram
/A