söndag 18 januari 2009

Jag gillar..

..varma färger!
Gissa om jag blev glad då jag såg ett "hemmahosreportage" hos Lulu Carter från hennes hem.
YEEEEEEEEEEES!!!
Wiiiihooooo!
ÄNTLIGEN färger!
ÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN värme!
ÄÄÄÄÄÄNTLIGEN guuuuuld!

Jag blev så glad, och jag blir så glad av färgrika rum, färgrika hem, där det finns intressanta ting.
Hem som inte bara är stylade.
Man ska väl leva också?

Visst är den vita heminredningstilen, den lantliga stilen vacker.
Väldigt vacker.
Inte tal om annat.
Men, men, men..till slut blir det för mycket..i alla fall för min smak.
Jag gillar också vitt men för mycket av vitt blir sterilt.
Det blir för mycket sommarhuskänsla i det hela.
Tycker jag.

Jag gillar varma färger.
Jag gillar antikt.
Jag gillar att blanda lite olika stilar.
Jag känner mig verkligen inte hemma i den vita trenden.

Fram för mer varma färger och mer guld!

Take care
/JaJagVetJagÄrEljestDetÄrJagGladOchStoltÖverSärskiltEftersomJagStårFörDetBlirJagLångrandigNu?NäeKnappastVäl?-Alien

Inga kommentarer: