onsdag 14 januari 2009

Hu är det med dig då..


Jag har åkt på en förkylning.
Åkt och åkt..men jag är ...förkyld.
Tonsillerna är knallröda och jag har knappt sovit inatt.
Men det är en baggis.
Så idag när jag skulle hämta posten så funderade jag på vad jag skulle svara på frågor angående Mannenimittliv.
Frågor som alltid dyker upp vare sig jag vill eller inte när jag möter bekanta.
Ibland blir jag störd över att vara en informationscentral som alltid ska vara redo och svara på frågor och informera.
Samtidigt som jag blir glad över att människor bryr sig.
Bättre att få frågor än att ingen hör av sig.
Så idag tänkte jag svara på eventuella frågor från folk som jag mötte:
- Hurärdetsjälvdå?PussPussPUSSPådig!JagÄrSåHimlaFörkyldKanVaraLångvaritATyvärrMåsteJagGåNuMenHaEnTrevligDagOchHoppasDuInteBlevSmittad
Men så gör jag ju inte...inte än..
Take care
/LiteFörkyldAlien

Inga kommentarer: