tisdag 20 januari 2009

Idag när jag var ute

..och "powerwalkade" så mötte jag en av samhällets mest kända damer.
Det var ju trevligt, som vanligt, jag hade ju min vanliga sportoutfit..som ..eh..intelikavanligt...

Så här såg jag ut när vi möttes:






Hon frågade ut mig om Mannenimittliv och hur jag har det och barnen, etc, etc ..som vanligt...
Sedan frågade hon hur gammal jag var.
Jag svarade på frågan, så klart.
säger hon
- Men du är ju bara barnet!

Efter vårt samtal såg jag ut så här




Take care
/JagFnissarFortfarande-Alien

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man växer snabbt utifrån "rätt" kommentarer! Likväl som det kan gå åt andra hållet också, utifrån "fel" kommentarer...

Ännelaij sa...

Du har rätt!
Kommentarer har betydelse..
Jag glömmer aldrig fröken Olga då jag gick i första klass.
Hon var bra på sätt och vis..men..

Resten berättar jag kanske någon gång.

Take care
/A