fredag 30 januari 2009

Attityd


Igår blev jag uppring av Cancer och allergifonden , de lägger på när jag svarar (som sagt var) .
Jag förstår varför, för jag skulle inte vara nådig mot dem.

Idag ringer Glocalnet upp och frågar om vi vill ändra telefonabonnemang.
Jag(vänligt): Nej tack.
Glocalnet: Men vill ni inte spara pengar..blablabla?
Jag (fortfarande vänlig men bestämd): Nej det behöver vi inte!
(där ljög jag..ehmm..)
Glocalnet: Men det behöver ju alla i finanskrisen, blablabla..
Jag (nu irriterad): Men du hör ju vad jag säger vi ska ju INTE byta abonnemang!
Glocalnet: Jaha, okej då då ringer jag Mannenidittliv då!
Jag: Gör du det men vi ska inte..
Glocalnet: "klick"

Det var lågt av Glocalnet.
Inte lika lågt som Cancer och allergifonden men nästan.

Take care
/ViKommerAldrigBytaTillGlocalnetEjHellerStödjaCancerOchAllergiFonden-Alien

Inga kommentarer: