onsdag 1 oktober 2008

Ok, vi börjar med bokmässan

Trots allt så tog vi oss till bokmässan.
Det var andra året jag/vi besökte mässan så jag visste vad som väntade oss.

Helt fantastiskt var och är det att vara där.
Eftersom vi hade "ibranschen-biljetter" så fick vi gå in kl 0900.
Tur det!
För efter kl. 1400 så var det nästintill omöjligt att ta sig fram.

Jag köpte en bok till en av mina döttrar och fick den signerad av författarinnan. Som f.ö höll ett föredrag där hon hamnade i min kamera.

Vi såg Horace Engdahl, Ebba Witt Brattström, Jan Guillou, Bert Karlsson, Katerina Janouch, Sören Olsson och Anders Jacobsson, Martina Haag, Cecilia Frode, EU-parlamentariker av alla de slag samt Pär Westerberg, Kattis Ahlström, Fredrik Belfrage, Christoffer Barnekow etc, etc...

"Alla" var där..

..även jag...

Take care
/Namedropaärintemingrejmenändånugörjagdetochjagharändåglömthälftenavförfattarnaetcvisåg-Alien

Inga kommentarer: