måndag 13 oktober 2008

De e fel pau fjederbeinet..

..tack Herren Gud för vår rara fina verkstad.
Som tog emot min bil idag för "konsultation".
Nu vet jag vad som fattas min pärla.
Han har fått sitt fjäderben krökt...eller vaddetnuheterpåbilspråk..

Till verkstaden körde jag i pensionärsfart med Mannenimittliv åkandes bakom mig.
I vart fall så vet vi nu vad felet är..de ska putsa upp (läs: Byta ut höger fjäderben) fjädrarna samt märkena på min högra front.
Bilfronten alltså.

Detta kommer kosta mig...alltså..inte väldans mycket men tillräckligt för att jag känner att det nog inte blir någon ny vinterjacka i år, ej heller nya brallor.
Ingen bal på slottet blir det heller..

Men vad är väl en bal på slottet...



..mot för en underbar, fungerande bil..

Take care

/TråkAlienSomFörsökerHållaModetUppe

Inga kommentarer: