fredag 11 september 2009

Things to do


En vassbild jag tog för ett par dagar sedan.
Solen skiner idag och jag ska snart ut på en powerwalk innan jag fortsätter med städning och annat pyssel inför ikväll.
Igår tänkte jag vara lat så jag försökte få in den extra gästresårkärnan i en garderob istället för i förrådet/garaget.
Det gick inget bra..

Alltså är jag tvungen att släpa ut inte bara mig själv utan även kärnan.
Tänkte fota dagens outfit och dagens lunch.
Men jag ändrade mig..vill inte att ni ska tappa matlusten.
Att jag är lat även där det blundar ni väl för?
Jag gör det ju inte för er skull..eh..menar att jag inte gör det för er skull.
Ses när vi ses
/A
Ps.
Inatt drömde jag att jag blev biten i handen av en katt.
Jag bände upp kattens un och kom lös men det gjorde om som bara den.
Ganska otäck dröm.
Någon drömtydare här?

5 kommentarer:

Ulle sa...

En riktigt vass bild, den där.

Anonym sa...

håller med ulle utav ba den/måjkol

Ännelaij sa...

Ulle
Tack, ja jag gillar den också.
:)

måjkol
Tack utav ba den!

Markattan sa...

Lat? Bara hälsosamt sparsam med att göra tunga grejer på egen hand. Det är energisparläge på sånt, inte lathet.

Markattan, som tycker du får gå klädd som du vill

Ännelaij sa...

Markattan
Ja, det är så sant så.
Tunga grejer är slitigt.

Tack, just nu har jag morgonrock.