lördag 5 september 2009

Blåst, trött och experiment


Testbild på armband med nya kameran
Här blåser det så ini norden. Inte som stormen Gudrun men kraftigt ändå.
Ett antal fina bilder har jag tagit med min kära G9 när vi var ute och promenerade i hamnen.
Men annars så har jag mest ägnat mig åt nykameran.
Experimenterat med olika inställningar och fotat det mesta..kul är det!

Ikväll (menar igårkväll) åt vi tacos, om vi luktar vitlök nu?..hehehehehehhehhehehehehe..
Sedan såg vi på film. D.v.s jag sov på film.
..ehum..
I morgon (menar idag) så hoppas vi att det blir en Göteborgsresa med ett besök på Liseberg.
Om nu vädret blir bättre.
Annars så blir det nog ett biobesök.

Ha det bra, nu är det nog dags att sova för mig
/Blåst-A

2 kommentarer:

engelsson sa...

Hejjj grattis till nya kameran..kul att du äntligen fått hem den nu.. Ja bastubad e för härligt..här blåser det oxå kraftigt..omöjliggör macrofotande..men på älven kan jag nog få bra bilder idag..ha en fin dag o resa,,kram

Ännelaij sa...

engelsson
Ja, det är roligt med nya grejer.
Jag bara måste kolla in dina fina bilder från norrland!

kram