onsdag 16 september 2009

Ett inlägg om mycket och... inget


Denna bild fotade jag mitt i natten när jag testade kameran

Det har varit en märklig dag idag.
Jag har faktiskt sovit ganska så gott inatt och bara läst liiiiiiiiite i instruktionsboken för kameran inatt.
Dock har jag inte fotograferat något idag..inte än.
En del annat har jag däremot hunnit med.
Både tråkgrejer och roliga saker.
Tyvärr vill jag inte och kan inte skriva om detta på bloggen.
Det vore fel av mig.
Hmm..
Nåja.

Förutom detta så har jag svettats ganska mycket den senaste tiden. Jag som brukar vara en frusenlort..
hmmm...kanske övergångsåldern har jag tänkt.
Men svaret var inte bara så enkelt.
Det är enklare än så..också.
Jag har mellan 25-32 grader på övervåningen trots att värmen är avslagen.
Hmm..
Det bådar ju gott inför vintern.

Ha det bra
/Svett-A

2 kommentarer:

strandskatan sa...

Nej, vad sjutton ... du kan ju inte se ut som en gubbe när du möter dina bloggvänner.
Temperatur ? ha,ha - När jag kom ut i köket i morse hade jag 16,4 grader ! Ingen risk att svettas då.
Det blev snabbt till att få fart på vedspisen !

Ännelaij sa...

strandskatan
Näe..det ser jag nog inte ut som..men usch vad jag hatar att plocka ögonbrynen...blä...trååååååkigt..

OJ! när jag vaknade var det 22,6.
Nu är det 22,9.
Tror jag det att du var tvungen att elda när det var så kallt.
Skönt att sova när det är svalt men sedan när man ska stiga upp, då vill man ju att det ska vara varmt och gott.