tisdag 30 december 2008

Glädje


Julen har varit bra.
God mat, jättegod mat, FANTASTISKT GOD MAT!!
Det som är intressant är att då Mannenimittliv ensam lagade mat häromdagen då bara öste det komplimanger över om hur god maten var etc.
Medan då jag vid tidigare, och vid senare middagar, stått för matlagningen så var det inte sådana stående ovationer.
Trots plankstek gjord på svensk, fin, oxfilé samt god bearnaisesås som inte var gjord på påse samt hemlagad mos. Tackochlov så vet jag att maten var god.

Nähä..jaha...
Aja...jag är ju bara kvinna så trots allts jämställdhetssnack så hyllar även kvinnor mannen i köket.
Nåja, det är ju en baggis, det som är ÄNNU mer roligt är att det var Mannenimittliv som uppmärksammade mig på detta. (Jag tänkte inte sååå mycket på det innan)
Så ni kan förstå varför jag älskar honom så!

Fotograferat har jag också gjort.
Senast då vi besökte Varberg i söndags. Då testade jag lite olika inställningar på kameran. Fina bilder blev det.
..Om jag får säga det själv..och det gör jag!
Take care
/NöjdMedJulenAlien
B.t.w så fick vi en STOR korg med läckerheter av olika slag av min svåger som inte firade jul med oss denna gång.
Han skrev bl.a att vi fick denna korg för att vi är så gästvänliga.
Och, Ja, vi är gästvänliga, troligen beroende på att vi tycker om att umgås med släkt samt vänner.
Ta hand om er.

Inga kommentarer: