torsdag 20 november 2008

Slingrig

Idag, under ett viktigt möte.
Då jag var uppklädd..eller..nåväl..jag hade inte mina Blåbyxor på mig.
Då så, ..SÅ..efter ett tag..ett tag efter att jag dragit i mitt hår SOM FÖR EN GÅNGS SKULL VAR PERFEKT!
Märker jag att jag tappat en extension..alltså en hårslinga.Den bara låg där!
Där i mitt knä..jag knövlade ihop den och smög in den i min fina plastmapp.
Troligen märkte ingen någonting?!?

Fast..så här efteråt tyckte jag att det var en viss fokus till mina bautastora örhängen....punktpunktpunkt....
Hmm..kanske..måhända..dinglade det där en hårtofs?

Nåväl..värre saker har hänt...

Take care
/A

2 kommentarer:

Anonym sa...

*S* skrattar så jag gråter...

Ännelaij sa...

Hej du U

Förstår att du skrattar..
Det gör dock inte jag..eller jo..faktiskt lite fnissar jag..

Jag hoppas jag för evigt etsat mig fast på deras näthinna..
(stackare..)

Take care
/A