fredag 14 november 2008

Gåsamiddag

Tyvärr så serverar inga restauranger kring Falkenberg gåsamiddag.
Ja, alltså, svartsoppa till förrätt, samt gås till huvudrätt och äppelkaka som efterrätt.
Nixenspixens, det finns det inga ställen som serverar det (mer än till stora sällskap och vi är rätt ..små..) ty det har Mannenimittliv tagit reda på.
Synd..verkligen tråkigt...jag liiiiiiiider...jag som verkligen längtade efter gås.
Ehrrmmmmm..verkligen längtade..

Nu blir det kanske sushi istället!?!?
Kanske...
Eller tja..kanske lax..eller en välstekt biff...radhusbiff maybe?
Nåväl

Ha det bra
Eder vän
/HonSomSuktarEfterSushi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nå, hur gick detta?!?!

Ännelaij sa...

Eh..tja..det blev så att mannenimittliv åt en pizza och jag...knappt jag ens vill erkänna det... men..jag liksom..ba..ju..tjurade...
Nog talat om detta.

Take care
/A