måndag 24 november 2008

På tal om ingenting..typ..

Så som av en liiiiten händelse så har jag idag emottagit bl.a följande saker -

Ett fint etui med två st. pennor i, av märket Ballograf (detta märke användes endast av balla personer..så ni vet). En kulspetspenna och en penna där man använder riktigt bläck.
Helt underbara att skriva med!
Jag har planer att börja lära mig kalligrafi.
Passar bra att börja skriva med riktigt bläck då.

Vidare så har jag också fått 10 000 röda rosor!!!..(nåväl..10 var iaf rätt siffra), ÅÅååååÅångskaftade, vackra, ljuuuuuvligt mörkt röda med "sammetsblad".

Fina kort, blomstercheckar (snart har jag kanske någon fler hoya!!!), mail, telefonsamtal etc. har denna dagen också också burit i sitt sköte...(eh..ja lite kokett har jag rätt att vara)..*blinkblinkblink*..vid min ålder.

En fin kökshanduk med passande motiv fick jag av mina döttrar.
.......punktpunktpunkt..........


Ikväll skall här imundigas plankstek samt drickas lite skumpa..

..bafatt...tja...nå´t..
Take care

Eder åldriga vän
/Alien

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du fick en frukostbricka och allsång i morse också.

Stort GRATTIS på din dag. Nu du är vi jämngamla.

Kramar Carina

Ännelaij sa...

Japp frukostbricka blev det!
Och sång..

TACK så mycket!
:)

KRAM
/A