lördag 2 oktober 2010

Tack

Tack för era kommentarer på mina tidigare inlägg.
Jag försökte svara på dem två gånger förra veckan men det var något srul med servern då.
Nu orkar jag inte skriva om allt igen så jag vill bara tacka på detta vis.

Både glädje och vemod har präglat veckan som har gått..
Jag har fått massor av positiv feedback från en del underbara personer som jag under en tid haft glädjen att möta varje dag.
Om jag kommer sakna dem?
.......punktpunkt.........
Tur det finns både mail och telefon.
Nu är dags för nya tag och nya underbara människor..

Uppskattning från personer jag uppskattar
Som ni märkt så uppdaterar jag inte lika ofta längre. Jag har drabbats av bloggtorka de maximus.
Tills vidare får ni hålla till godo med bra musik.
Ha det gott
//Annelie

3 kommentarer:

strandskatan sa...

Bloggtorka drabbas man av till och från och det är absolut tillåtet. Men du skall veta att du har varit saknad.
Kram !

Speja sa...

Har börjat hämta mig från min bloggtorka. Blir åtminstone något inlägg ibland. Och du hittade ut från skogen förstår jag. Härligt att höra att du har underbara människor kring dig.
Stor kram!

Ännelaij sa...

strandskatan
Ja, torkan verkar hålla i sig..tyvärr.
Tack!
Kram

Speja
Åh, jag måste kolla in din blogg.
Har vait dålig på det.
Hmm..
Ja, det är såååå härligt med människor.
de positiva.
Kram