lördag 30 oktober 2010

Minus plus, hög och låg, styrka och svaghet

Halloween..hmm..det är tydligen denna helg.
Jag trodde det var nästa helg.
Vilken tur att mina grannar påminde mig om detta igår.
Och idag, troligen senare inatt också,
Musik it is.
hög nivå.
Eller låg, det beror på hur man ser det, eller hör det.
Veckan som gått har varit ganska bra..
Många tankar trängs i mitt huvud.
De som återkommer vid den här tiden på året.
Det som hände då, för tre år sedan.
På dagen tre år sedan.
Då vårt liv förändrades.
När beskedet kom.
När sjukdomen slog till.
Idag är jag förändrad.
Ensam sedan ett och ett halv år.
Utan min livskamrat som jag kunde prata med allt om.
Du är så stark säger så många.

Kanske
Ja, jag är stark.
Men det kvittar faktiskt.
Jag ville inte vara med om detta också.
Det var nog innan.
Det är nog nu.

Men just idag är jag stark.
Jag har hängt in och har hängt om mina blusar, kjolar, klänningar och kavajer .
Sorterat om i mina klädhyllor.
Jästranes vad jag är präktig.
..hehe..


  













Medan jag städat så har jag haft på spotify.
Ha det bra så hörs vi när vi hörs
//Tänk-A
Ps. Formateringen på inlägget ser helkonstig ut.
Jag vet, jag orkar inte gå in och formatera om via html, det ser ut som det gör. thatsit.
Ds

Inga kommentarer: