söndag 24 oktober 2010

Faktiskt

..så har jag orkat med massor denna helg.
Jag har städat på nedervåningen.
Riktig storstädning.
Jag har bytt gardiner inne i mitt "kontor" och jag är såååååå nöjd.
Varför har jag haft längder häruppe för, jag har ju inte sett havet lika tydligt såsom jag gör nu?

Vidare så har jag haft ett samtal med en person om en viktig grej.
Jag har tagit viktiga beslut.
Det som är oklart är vilka glasögonbågar som jag ska ha.

Det är Tigerns år i år enligt det kinesiska horoskopet.
Jag har tyckt och tycker att det stämmer rätt så bra in på mig, en Tiger.
Sedan 2007 vägrar jag dock att läsa årshoroskop eftersom det då stod i flera av dem att det skulle bli det bästa året någonsin för mig.
Vilket det ju inte blev.
Jag är född i Skyttens tecken och är en Tiger enligt det Kinesiska horoskopet.

Nog om detta.
Förutom att städa och hänga upp gardiner så har jag laddat ned Joomla och läser mig in på detta eftersom jag ska uppdatera tre hemsidor.
Kul men .. puh..

Lite musik på det.
Peter Jöback är verkligen otippad musik hos mig men denna låt är såååååå bra.



Ha det bra!
//A

4 kommentarer:

XXX sa...

Skönt när man känner sig nöjd och tillfreds med sig själv och sina handlingar. Ha det gott!

Marianne Johansson sa...

har med belåtenhet lyssnat på talet - rösten - speciellt den speciella betoningen av ord - som är ett plus om man inte kan läsa det du skriver men ändå vill ta del av det som du vill ha sagt - vill informera om - ett litet skratt kan man faktiskt få sig till del därvidlag om ej på annat sätt - vad gäller musik så verkar vi har samma smak vad gäller lars winnerbäck och oxå i just detta fallet vad gäller jöback - jöback är inte en av mina favoriter - har inte varit det hittills - otippad hos mig helt enkelt precis som hos dig - men detta framförandet här är ju faktiskt i en stil som påminner om lars winnerbäck - tonläget är nåt ditåt...

Markattan sa...

Oh maj gadd... Vad produktiv och duktig du är. Själv har jag bara förlustat mig.

Markatta

Ännelaij sa...

Den låtsatshemska tvillingen
Ja, det är så himla skönt att vara nöjd!
Tack, ha det så gott du också.
//A

Marianne Johansson
Ja, den är otippad.
mmm..kanske..kanske lite Winnerbäckstuk på den..men..bara lite.
Kul att du gillade den!
Ha det bra
//A

Markattan
Ja ibland får jag ta ett rejält tag i den berömda kragen.
Det är alltid nice att förlusta sig.
Det behöver man.
Vi hörs!
//A