lördag 24 april 2010

Mot O-bo

Gårdagen var en bra dag.
Några fnissanfall hanns med, tur att det finns medfnissare.
Givetvis var tåget hem överfullt så det var ståplats som gällde.
..igen..
Suck..
Nååååååja..jag kom hem efter att ha veckohandlat sedan hade jag tänkt göra lite nytta hemmavid..typ..vilket jag inte orkade, så jag däckade tidigt.
Vad händer då?
Grannarnas helgliv hade jag heeeelt glömt bort så jag vaknar och hör hur basen dunkar, sångtexten kan jag sjunga med i, det skrålas och levs om men jag är för trött för att orka ringa det samtalet så jag bara slocknar till en distad gitarr i vänster öra.
Sedan vaknade jag igen 02.20 och de festade fortfarande på.
Dock var volymen betydligt mer sänkt, alltså kunde jag somna om snabbt.
Jag förstår att intresserklubben noterar.

Vad händer idag då?
I morse så satte jag på TV4 nyhetsmorgon..
ja ni vet det enda som blir påsatt i det här huset..höhöhö..
Lasse Bengtsson är programledare..och åååååååååh..vad jag gillar honom!
Han är såå bra.
Sedan sa en av LassePlutteSötingens gäster nämligen Robert Gustafsson att somliga tycker att LasseSötisen ser arg ut..eh..
Där har jag och Lassepluttenutten kanske något gemensamt eftersom Idagullet tyckte jag ser arg ut på en del bilder.
..hehe..suck..jahaja..

Sedan så ska jag ut på en långpromenad till O-bo.
Självklart har jag med mig kameran.
F.ö är inget inbokat mer än det vanliga plocket och städandet.
Så 'kul' är jag.

Hoppas ni har det bra så hörs vi när vi hörs.
/JoDetVarInteEttSåIntressantInläggJagVetMenÄndåEnUppdateringOmLite-A

Inga kommentarer: