lördag 10 april 2010

Fotomässa, barn som blir stora och hyllor

Det var ingen Idolaudition för oss idag utan vi var på fotomässan.
Men jag kan ju berätta att kön in till Idoluttagningen var lååååååååååång.

På mässan mötte vi upp dotterns barndomskamrat L som var med oss där och även följde med oss hem.
Så nu är vi tre st. mer eller mindre fnittriga tjejer i huset.
Trevligt må jag säga.

I bilen hem satt jag och tänkte tillbaka på tjejernas barndomstid.
Hur de var då och det kändes väldigt kul och samtidigt väldigt konstigt.
Nu snackar de allvar med varandra och även med mig.
De är ju stora nu!
De har ett annat språk..inte alls konstigt..de är ju vuxna.

Denna vecka har hittills varit mycket intensiv och väldigt trevlig.
Ketchupeffekten känns ganska så talande för min del just nu.
Och som jag älskar det!
Jag trivs bäst när det är fullt upp.

Just det ja, bokhyllan som jag köpte på IKEA för att ha i gästrummet den..den..den..den gick inte på några vis in i gästrummet utan att flytta ut sängen och det orkade jag/vi inte.
så nu står den i vardagsrummet som rumsavdelare och alla böcker har flyttats in i den.
Hmmm..en aning för mycket möbler känns det som..men ändå rätt så OK.

Jahappjaminsann, det var ett litet statusläge från mig.
Hoppas ni har det bra så hörs vi när vi hörs.
/A

Tjejernas idoler tillsammans med en av mina

Ps.
I morgon blir det kanske att åka en vända till Ge-Kå´s samt Varbergs fästning för fotosession.
Det blir en massa körandes, det blir det..men..
KUL!

Inga kommentarer: