torsdag 8 april 2010

Dotter nedkommen!

Jajamensan det är hon.
Och det är så trevligt så.
Hon skrattar åt mammas skämt, bara det är ju väldigt trevligt.
Och åt mina hyss som jag inte vill berätta om nu.

Vi hämtade hem sushi igår.
Jätteobra för oss som försöker gå på diet som hittills inte funkat.
På vägen hem råkade jag säga ris med ett l..och det uppskattades av dotteln.
Men det äl jobbigt att använda l istället föl l så eftel ett kolt tag så gav jag upp försöken.

Idag blir det en vända in till la Stada, jag måste fullfölja ett av mina uppdrag sedan så bär det av till Kållered och IKEA.
Tanken från början var att det skulle ske på lördag men nu har vi..jag..ändrat oss.
Hyllan måste upp å det snaraste.
Och nu snackar vi inte om den som sitter under min BH även om den nog skulle behöva få ett lyft men orka bry sig liksom.

Nåja, vi höls näl vi höls
/Seliösa-A
(Rubriken är till för att locka läsare..hehe..på tal om locka så läs Markattans blogg)
Robert Gustafsson är nog roligare (insikt heter det)..

3 kommentarer:

Cici sa...

Nog hajar man till alltid. Hoppas ni för en riktigt härlig tid tillsammans.

Markattan sa...

Hehe, ja det där drog ju blickarna, minst sagt. Hoppas ni får trevliga dagar ihop, och det verkar ju så.

Markattan, lockig som en tok och håller tummar för samtal

Ännelaij sa...

Cici
Det kommer och är såååå bra.
riktigt roligt, dock är vi inte miljövänliga med vårt körandes..tyvärr.
Men det är smällar man får ta.

Markattan
Hehe..jo jag vet.
Jappsemensiksingen det är verkligt roligt.

Åååååh kan tänka mig att du är alldeles bedårande i lockar.
:)