måndag 19 oktober 2009

Bra så?


Nu har jag fått kontakt med Acer som gav mig ett telefonnummer till Packard bell där support inte kostar 9:90/minut.
Bra så..

Så nu har jag ringt Packard bell ( just det, jag har ingen Acer men jag fick ju mail om att jag kunde kontakta Acer istället), hamnade som vanligt i telefonkö, jag väntade tålmdoigt..nåja..
Sedan berättade en telefonröst för mig att jag ska knappa in mitt telefonnummer så ringer de upp.
Bra så..

I nästa andhämtning berättar telefonrösten för mig att om jag inte knappar in mitt telefonnummer kommer samtalet att brytas.
Bra så?
Så jag knappar givetvis in mitt nummer, avslutar med fyrkant.
Då säger telefonsvararrösten
Vi återkommer till dig senast nästa arbetsdag!
Bra så?
SkulleVÄlInteTroDetVA!

Fortsättning följer och min Låt Stå lista står kvar.
Aldrig mer ska jag handla datorer på Netonnet.
Hellre betalar jag 500:- extra för en dator som jag bara kan lämna in och låta firman fixa det hela.
Felet vet jag vad det är, men har man garanti så har man och jag tänker inte köpa nya grejer
och fixa till det själv.
Om jag är sur?
Gissa en gång.
Med vänlig hälsning
/SurOchArg-A

2 kommentarer:

engelsson sa...

engelsson hejar på den arga damen..helt rätt..kramar om lite försiktigt

Ännelaij sa...

engelsson
Tack!
kram